jankee
New member
- Реакции
- 0
- Баллы
- 0
stronk flamjankee сказал(а):ah and..learn to quote :xYrezym сказал(а):
Damn you got mejankee сказал(а):
hahaha you make my day you got 3 lol archers vs me hit arund 1 - 2 k for all pvp 2 min dream moar french romeo !!Yrezym сказал(а):Pathetic racist, still feel butthurt to get 6k from me ?Fryta сказал(а):ya its not NF its frenchshit nf end when rubio left (change clan name )Bulle сказал(а):I think you need to be a bit more onlineamokk сказал(а):overgeared clanKONRA сказал(а):ur party have more gear than mine....NF is now full of new member and so many of them don't even have SA on S grade.
/lol
i guess.
Frytta сказал(а):hahaha you make my day you got 3 lol archers vs me hit arund 1 - 2 k for all pvp 2 min dream moar french romeo !!Yrezym сказал(а):Pathetic racist, still feel butthurt to get 6k from me ?Fryta сказал(а):ya its not NF its frenchshit nf end when rubio left (change clan name )Bulle сказал(а):I think you need to be a bit more onlineamokk сказал(а):overgeared clanKONRA сказал(а):ur party have more gear than mine....NF is now full of new member and so many of them don't even have SA on S grade.
/lol
i guess.
(6k in your dream ) still french = retards
for you : i forgot my pass kekekekeke pro french leader with 3 wardsBulle сказал(а):Fryta new account ? What happend with your last one ? Ban for insult/racist ?![]()
And he flame.Frytta сказал(а):for you : i forgot my pass kekekekekeBulle сказал(а):Fryta new account ? What happend with your last one ? Ban for insult/racist ?![]()
Better than 0Frytta сказал(а):for you : i forgot my pass kekekekeke pro french leader with 3 wardsBulle сказал(а):Fryta new account ? What happend with your last one ? Ban for insult/racist ?![]()
I hit u for 3-4k on lyso, so I guess ere hits u for, indeed , 6k.Frytta сказал(а):for you : i forgot my pass kekekekeke pro french leader with 3 wardsBulle сказал(а):Fryta new account ? What happend with your last one ? Ban for insult/racist ?![]()
Don't worry, we were just 3 lolarchers who hited him for 1-2 k in a pvp of 2 minutes.kaze сказал(а):I hit u for 3-4k on lyso, so I guess ere hits u for, indeed , 6k.Frytta сказал(а):for you : i forgot my pass kekekekeke pro french leader with 3 wardsBulle сказал(а):Fryta new account ? What happend with your last one ? Ban for insult/racist ?![]()
I wonder how you kept your buffs during 2 min))).Frytta сказал(а):hahaha you make my day you got 3 lol archers vs me hit arund 1 - 2 k for all pvp 2 min dream moar french romeo !!