=ZBN=
support.rpg-club.info
- Регистрация
- 21.06.2007
- Сообщения
- 1 411
- Реакции
- 732
- Баллы
- 1 164
Уважаемые игроки!
Сообщаем Вам, что в данный момент у некоторых игроков наблюдаются сложности при подключении к серверу. Так же возможны лаги в игре и дисконнекты. Ситуация нам известна. Неполадки выявлены в работе хостера (OVH). Повлиять, к сожалению, на неё никак не можем.
Специалисты хостера решают данную неисправность. Сроки устранения, к сожалению, нам не известны.
Приносим извинения за доставленные неудобства. Приятной игры.
Upd. 10.02.2016 Хостер устранил неполадки.
[RU]
________________________________________________________________________
[EN]
Dear players!
We inform you that at the moment, some players may have difficulties with connecting to the server. You may also experience lags and disconnects. We are aware of the situation. There are problems with the host (OVH).
Hosting specialists are working on it already. We are doing our best to solve the problem as soon as possible.
We apologize for any inconvenience and we thank you for your patience. Have a good game.
We apologize for any inconvenience caused. Have a good game.
Upd. 10.02.2016 Hoster correct the problem.
Сообщаем Вам, что в данный момент у некоторых игроков наблюдаются сложности при подключении к серверу. Так же возможны лаги в игре и дисконнекты. Ситуация нам известна. Неполадки выявлены в работе хостера (OVH). Повлиять, к сожалению, на неё никак не можем.
Специалисты хостера решают данную неисправность. Сроки устранения, к сожалению, нам не известны.
Приносим извинения за доставленные неудобства. Приятной игры.
Upd. 10.02.2016 Хостер устранил неполадки.
[RU]
________________________________________________________________________
[EN]
Dear players!
We inform you that at the moment, some players may have difficulties with connecting to the server. You may also experience lags and disconnects. We are aware of the situation. There are problems with the host (OVH).
Hosting specialists are working on it already. We are doing our best to solve the problem as soon as possible.
We apologize for any inconvenience and we thank you for your patience. Have a good game.
We apologize for any inconvenience caused. Have a good game.
Upd. 10.02.2016 Hoster correct the problem.
Последнее редактирование модератором: